οι εργαζόμενοι έχουν φωνή… παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους

Η γραφειοκρατία της ΠΟΕ-ΟΤΑ (αυτή τη φορά, συμπληρώστε εσείς ποιοι είναι αυτοί…!!!), κατάφερε πάλι το ακατόρθωτο, δηλ. να ακυρώσει τη δική της κεντρική απεργιακή συγκέντρωση! Ποτέ ξανά στο παρελθόν δεν ξέπεσε σε αυτήν την κατάντια!

Την απόφασή της για απεργία, με σοβαρά αιτήματα των εργαζομένων για μόνιμη και σταθερή εργασία, μονιμοποιήσεις χωρίς όρους και προϋποθέσεις, κοινωνικές υπηρεσίες και δικαιώματα χωρίς αποκλεισμούς, την μετέτρεψε σε απομονωμένες συγκεντρώσεις έξω από τα κατά τόπους δημαρχεία.

Συνέχεια ανάγνωσης «οι εργαζόμενοι έχουν φωνή… παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους»

Δήλωση παρουσίας στη συνάντηση με το Υπουργείου και κήρυξη πανελλαδικής απεργίας.

Ως μέλος του Γενικού Συμβουλίου της ΠΟΕΟΤΑ και επικεφαλής της παράταξης των Α.ΚΙ.Σ. σας δηλώνω πως τη Δευτέρα 18-05-2026 θα βρίσκομαι στην Αθήνα για να παρακολουθήσω τη συνάντηση της Εκτελεστικής Επιτροπής με το Υπουργείο, ή οποιαδήποτε άλλη μέρα πραγματοποιηθεί αυτή, καθώς το ζήτημα αυτό είναι ύψιστης συνδικαλιστικής σημασίας για όλες τις παρατάξεις, ιδίως και για αυτές που δεν εκπροσωπούνται στην Εκτελεστική Επιτροπή.

Επίσης, θεωρούμε πως για την ενίσχυση των διεκδικήσεών μας και την μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις είναι απαραίτητο να προκηρυχθεί πανελλαδική απεργία και συγκέντρωση από όλη την επικράτεια έξω από το Υπουργείο κατά την ημέρα της συνάντησης, ή οποιαδήποτε μέρα πραγματοποιηθεί αυτή.

Συνέχεια ανάγνωσης «Δήλωση παρουσίας στη συνάντηση με το Υπουργείου και κήρυξη πανελλαδικής απεργίας.»

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑