Η εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών, με ημερομηνία 11 Ιουνίου 2026, για την εφαρμογή του άρθρου 15 του ν.5143/2024, αποκαλύπτει με τον πιο καθαρό τρόπο αυτό που προειδοποιούσαμε. Πως η μετατροπή της παροχής γάλακτος σε χρηματικό ποσό των 300 ευρώ δεν ήταν «διευκόλυνση». Ήταν ο δρόμος για περικοπές, αναλογίες, επιστροφές ως «αχρεωστήτως καταβληθέντα» και τεμαχισμό ενός κατοχυρωμένου δικαιώματος των εργαζομένων στους ΟΤΑ.
Συνέχεια ανάγνωσης «οι περικοπές στο γάλα έχουν υπεύθυνους!»